Imatge

Imatge

dimarts, 18 d’abril de 2017

George and the Dragon Story!

15 comentaris:

  1. Natalie, sóc la Luna i m'ha encantat el vídeo.

    ResponElimina
  2. Pau R:thank you, Nathalie😘

    ResponElimina
  3. Pau R:thank you, Nathalie!

    ResponElimina
  4. Hola Natali, sóc el Jan Pérez. M’ha agrada molt veure a casa meva el conte de George and the Dragon Story. Moltes gràcies per compartir-ho!

    ResponElimina
  5. Natalie, ens ha agradat molt! We enjoyed it! Martí C.

    ResponElimina
  6. Hola Natalie. M'ha agradat molt escoltar la llegenda de Sant
    Jordi en anglès. A lot of kisses!!!, Sara V.��❤️

    ResponElimina
  7. NATALIE MA AGRADAT MOLT EL VIDEO. PETONS.❤️😘

    ResponElimina
  8. Hola Natali soc el Jordi, m'ha agradat molt el conte de sant Jordi

    ResponElimina
  9. Natalie, m'agrada molt el conte de Sant Jordi! Petons i abraçades.

    ResponElimina
  10. Aquest drac em recorda al Drac Smauk del Hobbit, del Senyor dels Anells. Feia molta por i treia molt de foc!
    Bona Diada de Sant Jordi!
    Martí Sisó

    ResponElimina
  11. GRÀCIES NATALIE, M'HA AGRADAT MOLT! CARLA ARIAS

    ResponElimina
  12. NATALIE, M´HA ENCANTAT AQUEST VIDEO

    GISELA

    ResponElimina
  13. NATALIE, M´HA ENCANTAT AQUEST VIDEO

    GISELA

    ResponElimina